2022. május 06., péntek 18:17

Schobert Norbi oltás után kapott sztrókot, de szerinte a kovitól volt

Így se, úgy se áll össze a kép.

 

Ha oltás után három héten belül sztrókot kapott, igen nagy az esélye, hogy az "oltásnak" köze lehet hozzá véleményem szerint.
Ha azonban elfogadjuk azt a feltevést, hogy nem az injekciótól kapta, hanem a "virusstól", az még inkább az injekció értelmetlenségét és veszélyét mutatja véleményem szerint, mert milyen "oltás" az, ami nemcsak, hogy nem véd meg attól a betegségtől, ami ellen elvileg kifejlesztették, hanem konkrétan három héten belül előidézi azt, mégpedig olyan súlyos formában, ami sztrókhoz vezet (oltatlanoknál az ún. "kovi" tünetei megegyeznek az influenza tüneteivel, még a hivatalos újvilágrend narratíva szerint is, nem szerepel a tünetek között sztrók).

Videó

 

Top

Honlapunk használatával Ön elfogadja hogy cookie-kat helyezhetünk el az eszközén.